Niech będzie dana następująca siatka trójkątna o nieskończonym rozmiarze złożona z punktów i krawędzi:
Punkty w siatce można ponumerować od strony lewej do prawej i od góry do dołu. Zbiory pewnych punktów siatki tworzą figury geometryczne. Przykładowo zbiory punktów {1, 2, 3} i {8, 10, 19} tworzą trójkąty. Zbiory punktów {11, 13, 26, 24} i {2, 7, 9, 18} tworzą z kolei równoległoboki. Natomiast zbiory punktów {4, 5, 9, 13, 12, 7} i {8, 10, 17, 21, 32, 34} tworzą sześciokąty.
Twoim zadaniem jest napisanie programu, który dla zadanego zbioru punktów sprawdzi czy tworzą one jedną z figur: trójkąt, równoległobok lub sześciokąt. Punkty tworzą figurę jeżeli spełnione są następujące warunki:
W pierwszym wierszu znajduje się liczba M, będąca liczbą zestawów danych wejściowych.
Pierwszy wiersz zestawu danych wejściowych zawiera liczbę N (N = 3, 4 lub 6) będącą liczbą punktów. Kolejny wiersz zawiera N liczb całkowitych K (1 ≤ K ≤ 180.300) będących punktami siatki.
Dane wyjściowe składają się z M wierszy. Jeden wiersz odpowiada jednemu zestawowi danych i zawiera cyfrę "1", jeżeli zbiór punktów tworzy figurę zgodnie z zasadami opisanymi w treści zadania, lub cyfrę "0" w przeciwnym przypadku.
8 4 3 3 3 3 3 14 32 35 4 11 13 29 31 4 26 11 13 24 6 4 5 9 13 12 7 6 1 2 3 4 5 6 4 11 13 23 25 3 1 12 14
0 1 0 1 1 0 0 0