Zadania ligowe

TERMIN 1

Za każde zadanie można otrzymać 2 punkty.
Termin nadsyłania rozwiązań mija 16 kwietnia o godz. 22:00


Kapitan Mambeks i elektroniczny interes
Kapitan Mambeks i gwiezdny szlak
Kapitan Mambeks i liczby Fibonacciego
Kapitan Mambeks i statek piratów (wersja poprawiona)


TERMIN 2

Za każde zadanie można otrzymać 4 punkty.
Termin nadsyłania rozwiązań mija 19 maja o godz. 22:00


Kapitan Mambeks i planeta mamlaków
Kapitan Mamlaków i melanż
Kapitan Mambeks i siatka szpiegowska
Kapitan Mambeks i łamanie szyfru


TERMIN 3

Termin nadsyłania rozwiązań mija 30 czerwca o godz. 22:00


Kapitan Mambeks i planeta dinotrole (6 punktów)
Kapitan Mambeks i xpolimer (6 punktów)
Przygotowanie do obrony (6 punktów)
Gwiezdna walka (6 punktów)
Trwałe małżeństwa (3 punkty)
Liczby, liczby, ... (3 punkty)






Zadania opracowali Sebastian Deorowicz, Grzegorz Gembała, Piotr Nowak i Adam Skórczyński.



wstecz