Dnia 26 kwietnia 2009 odbyły się Indywidualne Zawody w Programowaniu
Sponsorem Zawodów była firma
Dla najlepszych zawodników ufundowano nagrody:
I miejsce - 800 zl, praktyka w firmie Future Processing
II miejsce - 600 zl, praktyka w firmie Future Processing
III miejsce - 400 zl, praktyka w firmie Future Processing
IV miejsce - 200 zl, praktyka w firmie Future Processing
Wymienione nagrody są nagrodami pieniężnymi
Dnia 22 czerwca 2009 zakończyła się edycja 2008/2009 Ligi Zadaniowej
Sponsorem Ligi jest firma
Future Processing to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna
działająca na globalnym rynku oprogramowania. Jesteśmy zespołem wysokiej
klasy specjalistów, posiadających wiedzę i doświadczenie niezbędne do
realizacji ambitnych projektów informatycznych. Od zaawansowanych
algorytmicznie systemów obrazowania medycznego, inteligentnego monitoringu
wideo i inspekcji wizyjnej poprzez oprogramowanie akwizycji i analizy
danych w kontroli fizycznego dostępu i transporcie po narzędzia systemowe
i aplikacje dla sektora finansowego, zawsze poszukujemy rozwiązań
spełniających wysokie standardy jakości.
Dla najlepszych zawodników ufundowano nagrody:
I miejsce - 800 zl, praktyka w firmie Future Processing
II miejsce - 600 zl, praktyka w firmie Future Processing
III miejsce - 400 zl, praktyka w firmie Future Processing
IV miejsce - 200 zl, praktyka w firmie Future Processing
Wymienione nagrody są nagrodami pieniężnymi
Konkursy Programowania Zespołowego
W tej części serwisu znajdziesz ogólne informacje o Konkursach Programowania Zespołowego.
Edycje Ligi Zadaniowej
Liga Zadaniowa działa od roku akademickiego 1998/1999.
Tutaj znajdziesz informacje o wszystkich
poprzednich edycjach Ligi.
Przydatne materiały
Wszelkie mniej lub bardziej niezbędne materiały dotyczące samej Ligi jak i
programowania w ogóle pojawiać się będą w dziale
Materiały.
Ciekawe odnośniki
Jeśli chcesz odwiedzić inne ciekawe miejsca związane z algorytmami,
konkursami programistycznymi i inne to powinieneś zajrzeć do działu
Ciekawe Odnośniki.
Jeśli masz pytania...
Wszelkie pytania dotyczące zarówno Ligi, jak i konkursów
programowania można kierować do
Kierownika Ligi.
|